פיתוח WEB: מעיצוב, דרך אפיון ועד לבדיקות QA והטמעות SEO – המעטפת השלמה רק ב-Web3D

קרדיט תמונה PIXABAY

בעידן שבו אנו חיים, נראה שלא מעט עסקים תלויים במערכות WEB מתקדמות לצרכים שונים, בין אם אלו מסעדות המעוניינות במערכי הזמנת מקומות חכמים, מוסדות ציבוריים שרוצים להציע אינטראקציה חכמה לקהל הרחב, מוסדות רפואיים וקליניקות – והרשימה רק הולכת ומתארכת. כמובן שלא מספיק להקים מערכת בסיסית, אלא קיים צורך ממשי במערכת חכמה, מתקדמת ונוחה לשימוש – אבל איפה משיגים אחת כזאת? אנו רוצים להכיר לכם כעת עסק אחד שיודע לתת את הדברים האלו בצורה מדויקת וזו גם הסיבה שהוא כל כך מבוקש על ידי לא מעט לקוחות גדולים בישראל. הכירו את חברת Web3D – ואלו הם כל הדברים שצריך לדעת עליה ועל מערכות ה- WEBשהיא מציעה.

מהי מערכת WEB? התהליך והשירות של Web3D

לעסקים שנותנים שירותים שונים יש מערכות שונות באינטרנט לתפעול שלהן. כאשר מדובר על צרכים פנימיים, אפשר לבנות את מערכת Native, כלומר מערכת פנימית של כל עסק. זוהי יכולה להיות מערכת ברמת התאמה גבוהה לעסק, אך כזו שניתן להשתמש בה רק במערכת המחשוב הפנימית של עסק (דוגמא מצוינת היא מערכות לניהול חשבונות ולקוחות שעובדות במחשבים הפנימיים של החברה בלבד). לעומת זאת, מערכת WEB היא מערכת שהלקוחות והמשתמשים בה יכולים לגשת אליה מכל נקודה ומקום בעולם, לרבות טלפונים חכמים (ניתן אפילו לעצב מערכות כאלו בתור אפליקציה, מפני שהבסיס שלה היא רשת האינטרנט. בגלל שמדובר במערכת שלמה ולא באתר בסיסי, התהליך הוא מורכב יותר וחייב לקחת בחשבון את כל הבעיות והאתגרים שעשויים להיות בדרך של הגולש הממוצע שנכנס למערכת. פיתוח WEB כולל אפיון ועיצוב של המערכת, פיתוח שלה ברמה הטכנית של הקוד והקמת מערכת ניהול, ובדיקות QA על מנת לוודא שחווית הגלישה היא טובה. כמו כן, היא נגישה ונוחה ומותאמת ל-SEO ולחיפוש אורגני בגוגל. בסוף תהליך הפיתוח, תתבצע בנייה של אסטרטגיה ועלייה לאוויר.

הצוות המקצועי שעושה את ההבדל

כמו שאתם יכולים לראות, לא מדובר בתהליך קצר ויש כאן צורך בכמה וכמה אנשי מקצוע מוכשרים מתחומים שונים. הצוות של Web3D הוא צוות שלם שכולל מתכנתים, אנשי QA ו-QI, מעצבי אתרים ומעצבים גרפיים, מומחי SEO ועוד, ומציע אגב גם שלל פתרונות אפקטיביים אחרים באינטרנט ובדיגיטל. רק באופן הזה ניתן להקים מערכות WEB טובות ויעילות באמת, וזהו הייחוד של החברה שמציעה פרויקטים שעליהם עובדים צוותים גדולים ומנוסים.

לאילו עסקים פיתוח מערכות WEB מתאים?

הדוגמאות האלו לקוחות כולן מתיק העבודות של Web3D שמציעה שירותי מערכות WEB זה שנים ארוכות. בהתאם לכך, השירותים הללו יכולים להתאים למגוון רחב של עסקים:

  • פורטלי רכב – מערכות לאיתור כלי רכב יד שנייה, קנייה ומכירה.
  • קורסי לימודים דיגיטליים לילדים – סביבת למידה חכמה שהיא מעין בית ספר וירטואלי.
  • מערכות להזמנת מקומות ישיבה ומשלוחים ממסעדות ועסקים בתחום המזון וההסעדה.
  • מערכות לשליחה וקבלה של תשלומים וסליקה חכמה.
  • מערכות לעיצוב (עיצוב הבית, עיצוב תכשיטים, ביגוד וכן הלאה).

אל תתפשרו על שירות מקצועי ואחיד

בסופו של דבר, הקמה של מערכת WEB היא צעד חשוב מפני שהרבה פעמים זהו הבסיס שעליו עומד על העסק. אחת הטעויות השונות היא התקשרות היא בעלי מקצועי שונים בניסיון לחסוך בעלויות שבסופו של דבר נגמרת בחוסר סנכרון שמביא למוצר לא יציב ולא מקצועי. מעבר לנזק התדמיתי יש כאן פוטנציאל לא קטן לבעיות טכניות רבות, ולכן מומלץ להקים את המערכות האלו אצל חברות מקצועיות שיודעות לתת את השירות המלא. Web3D היא חברה ותיקה המתמחה בהקמת מערכות כאלה, ואם הולכים על הקמתן, כדאי לשמוע מה הם מציעים. בהצלחה!