נזקי צנרת ביטוח דירה – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

קרדיט תמונה FREEPIK

מחפשים מידע על נזקי צנרת ביטוח דירה? נזקי צנרת ביטוח דירה הם בין הנזקים הנפוצים ביותר שמפעילים את פוליסת ביטוח הדירה בדרך כלל. נזקי צנרת ביטוח דירה יכולים להיות נזקים הנגרמים מפיצוץ צינור, נזילה או דליפה אצלכם בדירה או בדירת השכנים, כאשר נזקי צנרת ביטוח דירה יכולים לגרום נזק גם לכם וגם לבית השכנים. פורטל הביטוחים הגדול בישראל מסייע לכם להתמודד עם נזקי צנרת ביטוח דירה על הצד הטוב ביותר ובעזרת הפורטל תוכלו למצוא ביטוחי דירה מקיפים שיבטחו אתכם נגד נזקי צנרת, נזקי מים אחרים וכל נזק אחר שנגרם לכם בדירה.
הנזקים הכי נפוצים בבית – נזקי צנרת ביטוח דירה
נזקי צנרת ביטוח דירה כובשים מדי שנה את המקום הראשון ברשימת נזקי הדירה המובילים וזה די מובן. הריי רעידות אדמה, שיטפונות, מכות ברק ונזקי טבע אחרים הנמצאים כולם בפוליסת ביטוח הדירה בדרך כלל, כמעט אינם קורים אף פעם ולעומת זאת נזקי צנרת ביטוח דירה קורים באופן די שגרתי. מיד נמשיך את התוכן על נזקי צנרת ביטוח דירה אך אם אתם מתעניינים בנושא אחר מתחום הביטוח או בנושאים דומים לגביי ביטוח דירה, מחירים, סוגי ביטוח ועוד, מוזמנים לקרוא עוד עשרות מאמרים בנושא ביטוח דירה באתר.
קרא עוד כאן כמה עולה ביטוח דירה
איך מתמודדים עם נזקי צנרת ביטוח דירה – פורטל הביטוחים הגדול בישראל
נזקי צנרת ביטוח דירה הם נזקים הנגרמים בדירתכם או בדירת השכנים ויוצרים נזק אצלכם או אצלם. נזקי צנרת ביטוח דירה יכולים להיגרם כתוצאה מבלאי בצנרת, צנרת ישנה וחלודה, פיצוץ בצינור הנגרם עכב טעות שלכם או מכה שספג צינור מרכזי אך לא משנה באשמת מי נגרם הנזק, לפעמים נזקי צנרת ביטוח דירה יכולים לגרום נזק רב בדירה שלכם ובדירת השכנים, הם משביתים את הבית עד שאינסטלטור מתקן את הנזק, לרוב צריך גם צביעה חדשה או במקרים של הצטברות מים בקיר או מתחת לרצפה, לפעמים צריך אפילו החלפת ריצוף מלאה. בקיצור לא נעים וגם לא זול במיוחד.
ביטוח מבנה כחלק מביטוח הדירה – נזקי צנרת ביטוח דירה
על מנת לטפל בנזקי הצנרת עושים ביטוח מבנה שהוא חלק מביטוח הדירה המקיף יחד עם ביטוח התכולה. ביטוח מבנה דירה מכסה אתכם בדיוק מנזקים אלה ומנזקים נוספים כמו נזקי טבע, גשם, ברד, רוח חזקה הפוגעת בנכס וכדומה, שריפות, פריצות ועוד. בנוסף כדאי לכם לעשות גם ביטוח צד ג' ולהקדים תרופה למכה במקרים בהם הנזק בדירתם לא נעצר שם וגורם לפגיעה גם בנכס אחר או באדם אחר. ביטוח הדירה מורכב מביטוח מבנה ומביטוח דירה ובין אם אתם בעלי הבית הגרים בו, משכירים אותו או אפילו רק שוכרים את הדירה, ביטוח דירה, מבנה ותכולה ייתן לכם הגנה מלאה מכל נזק הנגרם בדירה ומשורה של מפגעים ונזקים שעלולים להיגרם בדירה. תמורת כמה עשרות שקלים בחודש תוכלו ליהנות מראש שקט וידיעה שגם אם ייגרם לכם נזק בדירה תוכלו ליהנות מכספי הביטוח עבור התיקון!
רוצים לעשות ביטוח דירה נגד נזקי מים במחיר משתלם? השאירו פרטים בפורטל הביטוחים!
פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם את ההצעות הטובות ביותר לביטוח הדירה, ביטוח מבנה ותכולה, ביטוח דירה צד ג' וביטוח הדירה המקיף! למדו עוד על ביטוח דירה, סוגים, הבדלים, יתרונות וחסרונות של כל ביטוח ומצאו בפורטל השוואת מחירים ונתונים בין חברות הביטוח המובילות בישראל המציעות ביטוחי דירה מקיפים על כל הכיסויים הנדרשים לנכס, במחירים אטרקטיביים ובתנאי משתלמים ללקוחות חדשים!
קראו עוד כמה עולה ביטוח דירה >>
עוד בפורטל הביטוחים הגדול בישראל: כל המידע על ביטוח רכב, ביטוחי משכנתא, ביטוחי חיים ובריאות, ביטוח מנהלים, קרנות פנסיה והשתלמות, קופות גמל להשקעה ועוד. מדי שבוע נעלה מאמר חדש לאתר ובו מידע רלוונטי ועדכני לגביי נושאי הפורטל, ידיעות חדשותיות חמות מהתנור לגביי שינויי חקיקה ומיסוי שהתקבלו בכנסת לגביי ביטוח, פנסיה וחיסכון וכל שבוע נעלה מאמר חדש בנושאים המטופלים באתר עם טיפים שיעזור לכם להבין יותר מה הכסף שלכם עושה וכיצד אפשר לגרום לו לעשות יותר בתוכניות ההשקעה וכיצד לחסוך ממנו יותר בתוכניות החיסכון ובביטוחים השונים.
ביטוח דירה מקיף – ראש שקט וכיסוי על כל צרה שלא תבוא
ביטוח דירה מקיף הוא ביטוח חשוב והכרחי עבור כל מי שמתגורר בבית או בעל נכס. עבור בעלי דירה המשכירים את הנכס אפשר להסתפק בביטוח מבנה בלבד המכסה את בעל הנכס מפני פגיעות ונזקים הנגרמים למבנה בלבד, לקירות הבית, לדלתות, לחלונות, לריצוף, לתשתית החשמל, לכלים הסניטריים וכדומה. ביטוח המבנה לא מכסה מפני נזקים הנגרמים לריהוט ומכשירי החשמל בדירה ולזה אחראי ביטוח מהתכולה אך אם אתם משכירים דירה ריקה, עשו רק ביטוח מבנה זה יספיק לכם. לעומת זאת אם שוכרים דירה ויש לכם רכוש יקר, חפצים אישיים יקרים וציוד חשוב ויקר כמו מחשב נייד, מכשירים חשמל כמו מקרר, מכונת כבידה, מערכת מולטי מדיה וכדומה וכמובן תכשיטים ויהלומים, כדאי שתעשו ביטוח תכולה לכל הפחות שיכסה אתכם מפני גניבות ונזקים שעלולים להיגרם לציוד ולרכוש שלכם בדירה.
ביטוח דירה צד ג' – פורטל הביטוחים
ביטוח דירה עולה החל מ-1 שקל ליום ובעלות של כמה עשרות שקלים בחודש אתם יכולים ליהנות מראש שקט וכיסוי ביטוחי מקיף לכל הדירה, למבנה ולרכוש בה. אל תשכחו לדאוג לכך שיהיה גם ביטוח דירה צד ג', במיוחד אם אתם מארחים אורחים רבים בבית, שוכרים את שירותיה של עוזרת בית או בעלי מקצוע אחרים כאשר ביטוח דירה צד ג' מכסה אתכם מפני נזקים שעלולים להיגרם להם בביתכם כתוצאה מתאונה, החלקה וכדומה!
השוו מחירים ומצאו את ביטוחי הדירה הכי משתלמים דרך פורטל הביטוחים הגדול בישראל! רוצים הצעות משתלמות לביטוח הדירה, ביטוח הרכב, ביטוח המשכנתא ועוד! השאירו פרטים ונתקשר אליכם למתן שיחת ייעוץ חינם והעברת הצעות ייחודיות המתאימות לכם ולמשפחתכם עבור ביטוח דירה וכל שאר הביטוחים.
עוד בפורטל הביטוחים הגדול בישראל מידע שימושי על קרנות הפנסיה של הציבור, קופות הגמל להשקעה, קרנות ההשתלמות, ביטוחי המנהלים ועוד. אנו מביאים לכם טיפים ומידע שאולי לא ידעתם ויכול לחסוך לכם כסף רב, מספקים לכם מחשבוני מידע ומנועי השוואת מחירים ועוזרים לכם להפוך למומחים בעצמכם בכל הנושאים החשובים האלה שרבים מתקשים להבין בהם אך דווקא בהם יש צורך להתמצא ולהבין לאן הכסף שלנו הולך ומדובר בכסף המצטבר לכדי מאות אלפי שקלים במהלך החיים שלנו! המעט שאנו צריכים לעשות זה להבין את הנושא ובעזרת ידע מקצועי וטיפים שימושיים שיש בפורטל, אין לנו ספק שתצליחו לשפר את תנאי הפוליסות שלכם, למצוא את החברות הזולות יותר והמשתלמות יותר ולחסוך אלפי שקלים כל שנה בביטוחים, בפנסיות ובתוכניות החיסכון וההשקעה האחרות!
מוזמנים לפנות אלינו בכל נושא ועם כל שאלה ולקבל הצעות משתלמות ישירות למייל עוד היום. בהצלחה ולהתראות!
פורטל הביטוחים הגדול בישראל
טלפון: 073-272-5261
www.2bit.co.il