מה הם השלבים בקידום אתרים?

 

קרדיט תמונה FREEPIK

כל בעל עסק כיום יודע כי בכדי לחלוש על עוד נתח של לקוחות, לקדם את המוצרים שלו ובעיקר להישאר רלוונטי עליו לשמור על אתר או לכל הפחות נוכחות ברשתות החברתיות השונות. אך לא פעם בעלי עסקים קטנים, בינונים וגדולים כאחד מתקשים לבצע קידום בצורה מוצלחת באתרים השונים. הבעיה לא רק נעוצה בכך שתחום קידום האתרים עודנו נחשב ליחסית חדש, אלא בכך שהצורך בידע רחב ומעמיק בתחום דורש "עדכון" וריענון אחד למספר שבועות ולעיתים אף ימים. יכולת הקידום בעולם טכנולוגי הינה מהותית כיום עבור כל חברה, לכן חשוב להכיר גם אילו שלבים קיימים בקידום אתרים כפי שמפורט כאן – https://digiguidance.com/category/%d7%a7%d7%99%d7%93%d7%95%d7%9d-%d7%90%d7%aa%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%92%d7%95%d7%92%d7%9c/

ניתוח ואופטימיזציה

כמו כל כניסה אל שוק כזה או אחר, על השחקנים החדשים וגם הפעילים להכיר את השוק החל מגורמים חיצוניים, עונתיים או אקטואליים ועד אל תחומים אחרים כמו טרנדים אופנתיים. כמו כן מחקר וניתוח של השוק איננו מסתמך רק על כלים טכנולוגיים המשתנים לעיתים תכופות, אלא גם על ידי ניתוח של קהל היעד על ידי שאלות, פידבקים וכו. כמו כן מציאה של ביטוי נכון ומתאים לקידום האתר דורשת גם הישענות על כלים של גוגל, אך גם קצת ניסיון. לאחר הכרה וניתוח של המידע, חשוב לבצע אופטימיזציה לאתר ולתשתית שלו על מנת להכניס גם את התכנים הרלוונטיים. עם זאת תוכן איכותי חשוב לא פחות ודורש השקעה מתמדת, בין אם מדובר בתוכן מילולי ועד אל סרטונים.

בקרה וקישורים

לצד בנייה של אתר, איפוס התשתיות והכנת התוכן הרלוונטי חשוב שלאתר יהיו גם את הקישורים הנכונים. הצורה הכי אופטימלית היא אכן לייצר תוכן וויראלי, אשר יוכל למשוך אתרים חיצוניים שיובילו אל התוכן אשר קיים באתר שלנו. קידום שכזה אכן מתקיים כאשר התוכן הופך למצליח במיוחד, עם זאת מרבית בעלי העסקים הקטנים זקוקים לקישוריות שונה. על כן אחד השלבים בקידום אתרים יהיה יצירת קישורים, בין אתרים מבוססים ובעלי חשיפה גדולים ועד אל אתרים בעלי שיעור חשיפה נמוך. כמו כן יש לבחור את האתרים הללו בקפידה, שכן בחירה לא נכונה של אתרים תוביל לתוצאות שליליות בקידום האתר.